Korting op vliegtickets en werken bij een internationaal bedrijf? Start als fulltime customer care agent voor de KLM in Amsterdam!
Ready for a new adventure?
Als fulltime klantenservice medewerker voor KLM in Amsterdam weet jij een glimlach op het gezicht van de klant te toveren. Jij bent service- en klantgericht en weet op de meest bijzondere vragen een antwoord te geven. Mag ik een palmboom inchecken in het vliegtuig? Daar heb jij het antwoord op!
Onboarding
Op 24 juni start je met een 8 weekse fulltime training waarmee je helemaal wordt klaargestoomd om zelfstandig aan de slag te gaan.
Het inwerktraject is 40 uur in de week en is betaald. Het inwerktraject vindt van maandag t/m vrijdag van 09.00-17.30 uur volledig plaats op het bruisende kantoor in Amsterdam-West. Zo leer je alles over de reserverings- en CRM-systemen.
Flexibiliteit en werktijden
Na het inwerktraject van 8 weken zul je werken voor 32 of 40 uur afhankelijk van jouw voorkeur! De afdeling is iedere dag geopend, dus 7 dagen in de week. De werktijden zijn tussen 07:00-22:30 uur. Goed om te weten dat je toeslagen ontvangt in de avonden, zondagen en feestdagen!
Het rooster wordt 4 weken van tevoren bekend gemaakt. Gedurende 3 weken wordt er geprobeerd zoveel mogelijk rekening te houden met jouw voorkeur. De 4e week is een 'flexweek'. Dit betekent dat ze jou mogen inroosteren waar ze jou nodig hebben. In deze 'flexweek' hoeft geen rekening te worden gehouden met jouw voorkeuren. Belangrijk dus dat je flexibel bent!
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Sterre Es, bereikbaar op tel. +31616052342 of 31616052342
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.